Zamów bez zakładania konta. Złóż zamówienie przez telefon dzwoniąc na numer: 505-052-920
Opis produktu
SMAR
MOLIBDENOWY
CX80
puszka o pojemności
500g
Dane techniczne
Mydło/zagęszczacz
Lit/ Wapń
Klasa NLGI
2
Barwa
Szara
Tekstura
Gładka
Zakres temperatur pracy
-25°C do +150°C
Penetracja w 25°C
265 - 295 / 0,1mm
Obciążenie zespawania,
aparat 4-kulowy
380 - 400
Właściwości antykorozyjne
SKF-EMCOR
0-0
Temperatura kroplenia
> 185°C
Lepkość kinem. oleju
bazowego w 40°C
150 mm/s (cSt)
Pojemność
500g
Produkt
CX80 jest łatwo-pompowalnym uniwersalnym smarem
litowo-wapniowym EP, zawierającym dwusiarczek molibdenu
(IV) MoS₂. Dodatek w postaci modyfikatorów tarcia,
chroni przed zużyciem ciernym nawet w ekstremalnych
warunkach. Jest odpowiedni do wszystkich części
wymagających smaru w klasie NLGI 2.
Dodatki EP sprawiają, że nadaje się do ekstremalnych
nacisków. W sytuacji przypadkowego przegrzania, obecność
disiarczku molibdenu będzie gwarantować dobre smarowanie
i zapobiegać zakleszczaniu się i zapiekaniu.
Smar
molibdenowy zapewnia doskonałe smarowanie nawet w
najcięższych warunkach eksploatacyjnych. Spełnia test SKF EMCOR -
test na właściwości antykorozyjne. Wykazuje się dobrą stabilnością
termiczną, przez co jest odporny na zmiany temperatury.
Ten najwyższej jakości smar może zastąpić wiele
różnych smarów, co umożliwia racjonalizację zapasów i
uproszczenie obsługi. Wykazuje doskonałą
przyczepność do metali. Jest stabilny mechanicznie i
łatwo pompowalny dzięki miękkiej konsystencji - może być
nakładany za pomocą systemów pneumatycznych. Smar po
aplikacji tworzy wytrzymały film, co wpływa na obniżenie
kosztów utrzymania i przestojów. Jest mieszalny ze
wszystkimi smarami zawierającymi mydła. Produkt nie
zawiera ołowiu ani innych metali ciężkich, uważanych za
niebezpieczne dla zdrowia ludzkiego i środowiska
naturalnego.
Smar molibdenowy przeznaczony jest do smarowania
obciążonych elementów i układów pojazdów przemysłowych,
rolniczych i samochodowych takich jak łożyska ślizgowe,
kulkowe i rolkowe, łożyska kół, przeguby uniwersalne
itp. Do smarowania, różnych skojarzeń w transporcie
gdzie występują obciążenia udarowe i wibracje. Znajdzie
zastosowanie w rolnictwie, budownictwie i utrzymaniu
dróg i wszędzie tam gdzie występuje kurz i/lub
suche warunki. Zalecany do sprzętu przemysłowego
pracującego w wilgotnym środowisku np. dźwigi, suwnice,
żurawie itp.
Jest odpowiedni do warunków smarowania granicznego przy
wysokich naciskach i temperaturach.
Specyfikacje ISO 6743-9: L-XBCEB 2, DIN 51 502: MPF2K -
25.
» Więcej informacji znajdziesz na stronie www produktu.